Jak zmenit v X rozliseni a zaroven virtualni obrazovku - obcasn e vyreseno

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Čtvrtek Září 13 10:40:47 CEST 2001

Ciao

taky me to obcas stve, ze se to chova, jak se to chova, zatim taky neznam
reseni. Mozna cesta by byla gvid, coz je applet pro gnome, ktere umi
prave tohle, nicmene zatim nemam vyzkouseno. Chci tim rict, ze by se z
toho dalo obkoukat reseni i pro ne-gnome uzivatele.

Do ted jsem to resil stejne jako s ruznyma barevnyma hloubkama v XFree 3.3.x
tak ze jsem proste na jine konzole rozjel dalsi Xka.

Zadat Xkam jako parametr konfiguracni soubor mohl v tech starej jen
root, do tech novejch jsem se zatim nekoukal.

FH