Jak zmenit v X rozliseni a zaroven virtualni obrazovku - obcasn e vyreseno

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Čtvrtek Září 13 13:33:04 CEST 2001

No a mohu se teda zeptat, proc nepouzijete tusim uz jednou zde navrhovane reseni, abyste si ty Xka pustil podruhe na jine virtualni konzoli a v nich tu blbe napsanou aplikaci?? :-O Snad ten dvoj/trojhmat [CTRL]+ALT+F7/F8 neni tak obtezujici?