IMAP a off-line cteni posty

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 13 13:49:55 CEST 2001

	Zdravim,

	mam takovyto problem: mam celkem dost posty a rad bych cetl postu
timto zpusobem:

- pripojim se k Siti
- stahnu si postu ze svych nekolika incoming mailboxu na svuj pocitac
- odpojim se od site
- prectu si postu, odeslu maily (ktere ale cekaji ve fronte)
- pripojim se k siti
- pres sendmail -q (nebo ekvivalent) odeslu odchozi postu
- nejakym zpusobem promitnu zmeny (prectene zpravy/smazane zpravy) do
	svych mailboxu

	Jde mi o to, jak realizovat posledni bod. Samozrejme jedna
moznost je stahovani posty udelat tak, ze incoming mailboxy nekam presunu,
pak je stahnu treba pres scp, a posledni bod udelam tak, ze je pres scp
vratim zpet a pak (s nejakym pripadnym zamykanim udelam neco jako
for i in tmp-inboxes/*; do cat $i >> ${i#tmp-} ; done
Existuje nejake systemovejsi reseni? Umi IMAP uploadovat postu na server?

-Y.

|\  Basically PCI is a message passing system disguised as a bus, treat   /|
|\\ it as the former and you wont get too badly hurt.        (Alan Cox)  //|