IMAP a off-line cteni posty

Veros Kaplan veros na tac.cz
Čtvrtek Září 13 17:52:58 CEST 2001

Yenya Kasprzak napsal:

: 	Jde mi o to, jak realizovat posledni bod. Samozrejme jedna
: moznost je stahovani posty udelat tak, ze incoming mailboxy nekam presunu,
: pak je stahnu treba pres scp, a posledni bod udelam tak, ze je pres scp
: vratim zpet a pak (s nejakym pripadnym zamykanim udelam neco jako
: for i in tmp-inboxes/*; do cat $i >> ${i#tmp-} ; done
: Existuje nejake systemovejsi reseni? Umi IMAP uploadovat postu na server?

   :-) Předběhl jsi mne, neb jsem se chtěl také zeptat.

   Docela elegantním řešením by bylo použít rsync, ale ještě pořád to
potřebuje oddělit příchozí mailboxy od ostatních, což jeho eleganci
poněkud snižuje :-(

   Navíc nemám k dispozici IMAP server (používáme pouze POP a náš
správce sítě na IMAP nemá čas...).

S pozdravem

Věroš Kaplan
--