IMAP a off-line cteni posty

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Září 13 18:24:54 CEST 2001

   From: Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz>
   Date: Thu, 13 Sep 2001 13:49:55 +0200

Ahoj,

   > - pripojim se k Siti
   > - stahnu si postu ze svych nekolika incoming mailboxu na svuj pocitac
   > - odpojim se od site
   > - prectu si postu, odeslu maily (ktere ale cekaji ve fronte)
   > - pripojim se k siti
   > - pres sendmail -q (nebo ekvivalent) odeslu odchozi postu
   > - nejakym zpusobem promitnu zmeny (prectene zpravy/smazane zpravy) do
   > 	svych mailboxu

velice zajímavou možnost nabízí Gnus a nnimap backend pod Gnus
Agentem... Já ho využívám hlavně pro newsy, ale jeho použití je
obecné. Nicméně je nutno dodat, že k tomu je nutné používat Emacs ;-) Což
možná bude v Tvém případě ta největší překážka... Tutoriál ke gnus-agentovi
bude určitě v dokumentaci Gnus nebo na http://my.gnus.org/

Další možnost může být třeba použít rsync... Ale to je jenom takový
nápad. Možná by stálo zato jej dotáhnout.

Nejlepším mechanismem pro řešení tohoto problému je ovšem stejně notebook.
--
Pavel Janík

If you run untrusted binaries - you are screwed.  If you run
them as root - all users on your system are screwed.  If your MUA
(or browser, etc.) can run untrusted code - see above.
                  -- Alexander Viro in linux-kernel about worms