Linux + Digitalni Foto

Valter valter na atlas.cz
Čtvrtek Září 13 21:26:51 CEST 2001

> Koukam, ze thread umrel bez zaveru... takze poridil jsem si Olympus C-2500L,
> jevi se mi stale jako nejlepsi fotoaparat (vykon/cena). Cte i nove 128 MB

Ja som nakoniec kupil ten C-700 Ultra Zoom (u "mojho oblubeneho
predajcu HW" bol za priblizne rovnaku cenu ako C-2500L a tak som
si vybral modernejsi a trocu viac vybaveny model)

Na druhy pokus sa mi podarilo na nom rozbehat usb-storage a tak
zatial necitim potrebu kupovat nejaku citacku SM kariet.

Aj ked som zistil, ze to dost zerie akumulatory (menej ako 1 den,
cca 200 fotiek) ale robil som s nim "psie kusy" typu pripojenie
na USB, pouzivanie ako kamery (po pripojeni na TV) a pod.

Kolko vydrzia akumulatory v realnej prevadzke zreferujem po vikende.
Chystam sa patricne zdokumentovat tohtorocny Istrocon v Bratislave.

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe