TV Tuner a DO

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Čtvrtek Září 13 23:14:05 CEST 2001

Dobry den,

procetl jsem si archiv konference, ale krome p. Hrbka tu nikdo nepsal, ze
by mu jeho TV tuner chodil i s dalkovym ovladanim.

Mam kartu TV Vision od ForteMedia s cipem BT878. Vse mi chodi normalne,
pouzivam kwintv. Funguje i radio a teletext. Vse v pohode az na to DO.

Primo ForteMedia nabizi na svych WWW ke stazeni balicek s ovladaci, ktery
obsahuje mimo jine take LIRC. Uspesne jsem ho prelozil a nainstaloval,
nicmene se mi ho nejak nedari rozchodit.

Pokousim se nahodit daemona lircd, coz se mi nedari, ikdyz lircd nevypise
zadnou chybu. Z manualu mi nejak neni jasne, zda mam zavest nejaky modul,
nebo co mam vlastne pro uspesne ovladani na dalku udelat.

Proto bych chtel poprosit o navod, nebo odkaz na navod od nekoho, kdo uz
tuto, nebo podobnou kartu ovlada na dalku bez vetsich potizi.

Diky
Jan Povolny