presmerovanie paralelneho portu cez TCP/IP

Peter Popovec popovec na zub.fei.tuke.sk
Pátek Září 14 08:08:39 CEST 2001

In article <004401c13c5b$83ae1900$0a02a8c0 na mirekppc>,
	miroslav.pragl na omega-optix.cz (Miroslav Pragl) writes:
>  presmerujte si pomoci MODE ten paralelni port na seriovy
> 2) ten seriovy uz bez problemu zpracujete (LL kabel a nejaky skriptik
> echujici ttySx na lp)

To nepojde . ta karta ako som pochopil je fiskalny modul (uctuje dane ;)  a
pracuje tak, ze je to "specialny" par port. teda presmerovanim na serial by
sa do  toho modulu nic nezapisalo.

Riesenie je asi jedine ... prepojit  linky  parportu na parport linuxu.
ehm.. asi narazite na problem poctu vstupno/vystupnych liniek ale v konecnom
dosledku by to slo.  Linux musi mat napisanu aplikaciu ktora emuluje
spravanie tlaciarne .. teda prijme znak a potvrdi ho nazad tomu fisk.
modulu. Tento emulator si musite napisat sam / pohladat niekde ?  ci take
nieco niekto uz nespravil.  Vystup tejto aplikacie povedzme cez nc (netcat)
prehanat na dalsi linux (lubovolny unix .. pripadne aj M$ hovadinu) uz
nebude taky problem.

Realne by  bolo vhodne tu emulaciu tlaciarne napisat ako aplikaciu "nad"
/dev/parportX .. alebo este lepsie priamo to vrazit do jadra a vystup davat
no nejakeho /dev/XXXXX ..

			Peter Popovec