TV Tuner a DO

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pátek Září 14 08:41:08 CEST 2001

Jan Povolny wrote:

> procetl jsem si archiv konference, ale krome p. Hrbka tu nikdo nepsal, ze
> by mu jeho TV tuner chodil i s dalkovym ovladanim.

	Tak já to napravím.

> Mam kartu TV Vision od ForteMedia s cipem BT878. Vse mi chodi normalne,
> pouzivam kwintv. Funguje i radio a teletext. Vse v pohode az na to DO.

	 Mám kartu TV Vision (ale MediaForte :) a DO mi chodí.

> Primo ForteMedia nabizi na svych WWW ke stazeni balicek s ovladaci, ktery
> obsahuje mimo jine take LIRC. Uspesne jsem ho prelozil a nainstaloval,
> nicmene se mi ho nejak nedari rozchodit.
>
> Pokousim se nahodit daemona lircd, coz se mi nedari, ikdyz lircd nevypise
> zadnou chybu. Z manualu mi nejak neni jasne, zda mam zavest nejaky modul,
> nebo co mam vlastne pro uspesne ovladani na dalku udelat.

	Modul je potreba zavest (viz
http://lirc.org/html/install.html#installing). Před nějakou dobou byl
problém v tom, že se nemohl chytit na I2C, když už byl zaveden modul
tvaudio (takže jsem na to měl nějaký workaround), ale to už je myslím
vyřešené.

> Proto bych chtel poprosit o navod, nebo odkaz na navod od nekoho, kdo uz
> tuto, nebo podobnou kartu ovlada na dalku bez vetsich potizi.

	Pokud by vám nestačilo výše uvedené, dejte vědět, co přesně chcete
vědět a já vám to pošlu (mám to doma). Také by bylo dobré uvést alespoň
verze jádra a lirc.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418