XFree 4.* a compound-text selection

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Září 14 09:03:30 CEST 2001

Pavel Jan?k <Pavel na janik.cz> wrote:

 : B a A a tyto znaky jsou do editoru nesprávně vloženy (kromě okolního
 : textu), protože xterm má pravděpodobně nějaké problémy právě
 : s compound-textem.

 : Podle Milana Zamazala to v XFree86 3.x nedělalo a já si to také nepamatuji,
 : tudíž je vysoce pravděpodobné, že je to chyba v XFree86 v. 4.

 : Našel jsem na Internetu stránku
 : http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/debian-utf8/HOWTO/howto.html na
 : které je popisován podobný problém a se zde uveřejněným opatchovaným
 : xtermem je samozřejmě všechno v pořádku a funguje to tak, jak má :-)

 : Chtěl bych tedy poprosit někoho dalšího, kdo by mi můj problém také
 : potvrdil a ještě lépe otestoval jej i na XFree86 v. 3, 4.1 a v CVS. Potom
 : bychom mohli společně tento problém pomoci vyřešit i v XFree86. Nejlepší by
 : bylo, pokud by to např. už v XFree86 v.4.1 (kterou jsem ještě nezkoušel)
 : bylo vyřešeno.

no, ak je to naozaj problem s Compose v xterme, tak v XFree86 4.1
to vyriesene urcite nie je
(ale tento problem sa prejavuje iba v UTF-8 locale, v ISO-8859-2
locale mi compose funguje aj v povodnom xterme)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |