IMAP a off-line cteni posty

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Pátek Září 14 09:13:27 CEST 2001

    JK> - nejakym zpusobem promitnu zmeny (prectene zpravy/smazane
    JK> zpravy) do svych mailboxu

    JK> 	Jde mi o to, jak realizovat posledni bod. Samozrejme
    JK> jedna moznost je stahovani posty udelat tak, ze incoming
    JK> mailboxy nekam presunu, pak je stahnu treba pres scp, a posledni
    JK> bod udelam tak, ze je pres scp vratim zpet a pak (s nejakym
    JK> pripadnym zamykanim udelam neco jako for i in tmp-inboxes/*; do
    JK> cat $i >> ${i#tmp-} ; done Existuje nejake systemovejsi reseni?

Dle mého názoru je práce s poštou přímo v místě jejího zdroje z principu
nesystémová.  Za systémové řešení považuji poštu vždy ze zdroje
přesunout do pracovní oblasti a tam s ní teprve začít pracovat (číst
apod.).  Po zavedení tohoto systémového přístupu už není problém
pracovní oblast rsyncovat.

Milan Zamazal

--
Wasting somebody else's time strikes me as the height of rudeness.
						      Bill Gates