IMAP a off-line cteni posty

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Sobota Září 15 12:42:11 CEST 2001

[...]

    JK> 	Rsync má tu nevýhodu, že nezachytí maily, které během
    JK> off-line čtení přišly. Teda pokud se používá UN*Xový formát
    JK> mbox.

Myslel jsem přesunutí pouze na explicitní požadavek, jinak by se opět
jednalo o zdroj dat.  Takže během off-line čtení žádné nové maily do
pracovní oblasti přijít nemohou (z fyzikálního hlediska, když je člověk
off-line, nemůže k tomu dát povel:-).

Je ale fakt že rsync neřeší off-line práci na více místech "současně",
když se s poštou střídavě pracuje na více strojích bez vzájemných
updatů.  To by pak chtělo něco jako CVS na poštu -- jde toto nějak
zařídit?

Milan Zamazal

--
And why?