IMAP a off-line cteni posty

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Září 14 15:08:59 CEST 2001

Jan Kasprzak wrote:

> 	Zdravim,
>
> 	mam takovyto problem: mam celkem dost posty a rad bych cetl postu
> timto zpusobem:
>
> - pripojim se k Siti
> - stahnu si postu ze svych nekolika incoming mailboxu na svuj pocitac
> - odpojim se od site
> - prectu si postu, odeslu maily (ktere ale cekaji ve fronte)
> - pripojim se k siti
> - pres sendmail -q (nebo ekvivalent) odeslu odchozi postu
> - nejakym zpusobem promitnu zmeny (prectene zpravy/smazane zpravy) do
> 	svych mailboxu

> [...]

Umi. Ja jsem si v Perlu udelal takove zalohovadlo, tj. upload a download
z/na IMAP server. Vcelku to slape, muj lokalni format je jeden dlouhy
plaintext. Zatim jsem to prilis nevylepsoval, i kdyz puvodnim cilem
je synchronizace (doma versus kancelar). Identifikace jednotlivych
mailu pres jejich MD5. Uz mam totez pro soubory, na dodelani pro maily
zatim nebyl cas. Je tam totiz problem v tom, ze server MD5 rovnou nedava,
takze k prepoctu je potreba stazeni obsahu. No a to je pomale. Zatim
jsem nepremyslel nad nejakou lepsi jednoznacnou identifikaci mailu, kterou
by IMAP servery podporovaly.
Mohu poslat prozatimni (funkcni) vyrobek. K praci potrebuje
MAIL::IMAPClient ze CPANu (pozor, minulou verzi (2.1.3) bylo treba patchnout
kvuli uploadu (TCP/IP), novou jsem jeste neprozkoumal, ale patch tam pry byl
promitnut).

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz