informace z gdb

Neděle Září 16 16:28:29 CEST 2001

On Mon, 10 Sep 2001, pavel hampl wrote:

> -volám "new(placement) Trida(cosi)"
> a hodí mi to SIGSEGV a gdb se zastaví na řádce, která obsahuje pouze
> otevírací složenou závorku konstruktoru Trida::Trida(cosi)

Zrejme selze behem provadeni nejake automaticky vygenerovane inicializacni
akce (napr. nastaveni ukazatele na vtable). Pokud se nebojite asembleru,
tak zacnete prikazem disassemble a vyhledejte adresu, kde to havarovalo.
Pokud se asembleru bojite, tak aspon overte, ze to new() vratilo nejakou
rozumnou a pouzitelnou hodnotu.