Bezdiskové stanice

Martin Molhanec Martin.Molhanec na p102.f12.n420.z2.gate.fidonet.cz
Pondělí Září 10 17:11:03 CEST 2001

Hello Jan.

05 Sep 01 17:35, you wrote to all:

 JN> BIOS jsem upgradoval, avsak volba bootovat ze site stale chybi.
 JN> Jak dostanu do sitovky pozadovane informace, vytvoril jsem 32kB
 JN> BootROM, ale jak ji vysvetlim co ma dale delat?

    ?? Co chces do sitovky dostat ? Proste do patice pro BootEPROM tu
EPROMku zasunes. Pak ji tsaci jenom enablovat, to se da udelat u
starsich sitovek vetsinou nastaveni switchu na sitovce, nebo kdyz se
jedna o FLASHku, tak musis mit pro to programek od vyrobce, kterym ji
enablujes taky. Vetsinou se da take nastavit adresa na ktere ta
BootEPROMKA lezi v pripade Flashe jeste dalsi spousta parametru.

    Pri Bootovani pocitace se aktivuje BootEPROMKa udela do site
broadcast typu "ahoj mam MAC ten a ten a chci BOOT IMAGE", server
kterej tu IMAGE ma, ji odpovi a uz jedou :-)

Martin