MB ECS K7S5A

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Září 17 08:44:21 CEST 2001

> Dobry den,
>
> mate nekdo zkusenosti se %subj% pod Linuxem? Na Hardware.penguin.cz nic neni,
> na strance vyrobce je jen driver pro sitovku do Linuxu, takze by to snad melo
> chodit. ma to cipset SiS 735 a pry je to nejrychlejsi zatim cipset pro AMD,
> takze to vypada na dobry pomer cena vykon. Co si o tom myslite, je to dost
> stabilni (o zvukovku, sitovku a jine integrovane kramy mi nejde)
>
> jarda

Mam ECS K7AMA - je to vlastne to same, ale s Ali Magic cipsetem (minus nejaky
PCI slot :-)). Muzu tedy jen rict co to o vyrobci, ne o cipsetu a vyrobku. Je to
tusim velice levna deska (to je ta s DDR?). Na cenu je skutecne dobra. Mne se
nepovedlo rozbehat zvukovy kodek pod linuxem, ale SiS asi nebude mit
implementaci od Ali - muzete mit vice stesti. :-))) Jinak jsem velice spokojen,
sitovka bez problemu (asi to bude taky nejaky realtec)...

Jinak - u mne (a asi i u vas) - zadne pretaktovani - pouze volba 100/133 MHz.
Remeslne to je jinak dobra deska, na ktere jsem nenarazil na problemy - a to co
chyby se proste do ceny vejit nemohlo. Doufam, ze vam to bude stacit. ;-)

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.