MB ECS K7S5A

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Pondělí Září 17 19:40:10 CEST 2001

Dne po 17. zá?í 2001 08:44 jste napsal(a):
> Mam ECS K7AMA - je to vlastne to same, ale s Ali Magic cipsetem (minus
> nejaky PCI slot :-)). Muzu tedy jen rict co to o vyrobci, ne o cipsetu a
> vyrobku. Je to tusim velice levna deska (to je ta s DDR?).

presne ta

> Na cenu je
> skutecne dobra. Mne se nepovedlo rozbehat zvukovy kodek pod linuxem, ale
> SiS asi nebude mit implementaci od Ali - muzete mit vice stesti. :-)))
> Jinak jsem velice spokojen, sitovka bez problemu (asi to bude taky nejaky
> realtec)...
>
> Jinak - u mne (a asi i u vas) - zadne pretaktovani - pouze volba 100/133
> MHz.

ten SiS ma FSB 266, proto to vlastne chci koupit. hodlam do toho dat Athlona
na 1GHz, to jsem puvodne zapomnel

> Remeslne to je jinak dobra deska, na ktere jsem nenarazil na problemy
> - a to co chyby se proste do ceny vejit nemohlo. Doufam, ze vam to bude
> stacit. ;-)

jarda
--
<web>http://www.jardik.f2s.com/</web>
<mail>jarda.kosulic na centrum.cz</mail>

<#>kdyz panbuh zdravi da i hrichy budou.</#>