const v C++

BENET benet na kgb.cz
Pondělí Září 17 09:03:41 CEST 2001

> nez inicializujete (v C je pocitano od 0, tedy delate pole vlastne 11*6) a
> inicializujete pole 10*5

Ehm, tohle je volovina, sorry!!!

Na co vlastne tu funkci potrebujete? Malinko jsem nahledl do QColor knihovny
(normalne s grafikou moc nedelam), a myslim, ze jsem nenasel v QColor zadnou
promennou white... (QColor::white). No, asi ji odnekud zdedi. Fakt jsem se
moc nedival...  Navic, do promenne upsVarScale (nebo jak se jmenuje) typu
QColor je na zacatku prirazeno nepouzitelne nastaveni. Vy ji sice
inicializujete, nicmene, myslim, ze QColor ma na inicializaci vlastni
funkce... Mozna prave to se hada... Co treba zkusit misto tohohle napsat:
static const QColor upsVarScale[10][5] = {{QColor(QColor::white;...},..,} ?
nebo uplne vynechat white, a napsat to QColor(255,255,255) - vyjadreni bile
v RGB? (No, mozna je to zase jina funkce, ale mozna ze tohle QColor (nejaka
pretizena funkce) taky umi... Nebo to alokovat dynamicky?
Mozna tohle taky nepude... Musi to pole byt constatni?

S pozdravem
BENET