Konfigurace SAMBY jako klienta

Jan Svec jenik na jikos.cz
Pondělí Září 17 10:27:25 CEST 2001

Dobry den,

chystam se z Linuxove masiny zapisovat na NTFS filesystem na NT4.0
serveru. Problem je ten, ze vetsina dokumentu, ktere jsem nasel, se zabyva
konfiguraci SAMBA serveru, coz nepotrebuji. Mel bych proto par otazek, na
ktere jsem nejak nenasel odpoved.

1) Pokud chci pouzit pouze smbmount (resp. smbclient, smbprint), je nutne,
aby bezeli smbd a nmbd ?

2) Nemohu prijit na to, jestli se soubor smb.conf vztahuje pouze k
serveru, nebo i k smbclient (smbmount). Pokud ne, neni mi jasne, kde
nastavit cryptovana hesla a domenu, do ktere se prihlasuji.

3) Pokud se smb.conf vztahuje i k smbmount, da se nekde najit nejaky
priklad minimalni konfigurace ?

Dale chci tisknout na tiskarnu na w98 klientovi z Linuxove masiny. Docetl
jsem se , ze to lze provest pres smbprint a k nemu je treba vytvorit
soubor .config, ktery obsahuje polozky service, user, password. Je to vse
? Pokud je ta w98 masina umistena v NT domene DOMENA, mam tam jeste pridat
polozku workgroup=DOMENA ?

Diky

J. Svec