Konfigurace SAMBY jako klienta

phobie phobie na host.sk
Pondělí Září 17 13:56:23 CEST 2001

> chystam se z Linuxove masiny zapisovat na NTFS filesystem na NT4.0
> serveru. Problem je ten, ze vetsina dokumentu, ktere jsem nasel, se zabyva
> konfiguraci SAMBA serveru, coz nepotrebuji. Mel bych proto par otazek, na
> ktere jsem nejak nenasel odpoved.
>
> 1) Pokud chci pouzit pouze smbmount (resp. smbclient, smbprint), je nutne,
> aby bezeli smbd a nmbd ?
>
> 2) Nemohu prijit na to, jestli se soubor smb.conf vztahuje pouze k
> serveru, nebo i k smbclient (smbmount). Pokud ne, neni mi jasne, kde
> nastavit cryptovana hesla a domenu, do ktere se prihlasuji.

> [...]

pouzivam na mount sharnuteho adresara z w2k na linux toto

mount -t smbfs -o ro,username=Guest,password=Guest //192.168.1.1/pub
/mnt/pub

ro=readonly a totvsjo, heslo mate svoje :) uzivatela tiez :), nemam ziadny
smb.conf, nic som nenastavoval ani na w2k ani na linuxe,
len jadro je s podporou smbfs, smbmount je len mount -t smbfs takze ho
nepotrebujete

tlacit som neskusal