IMAP a mirror bylo (Re: IMAP a off-line cteni posty)

Václav Kořánek vkoranek na scorpionis.cz
Pondělí Září 17 19:12:21 CEST 2001

Tuto diskuzi už déle sleduji, tak mě prosím za dotaz nekamenujte.

Zkusím položit dotaz:

V jakém formátu mají běžné IMAP servery uložená data ?
(text, DB,..)

Je možné mirrorovat IMAP servery ?

V.K.