GPM bez copy&paste

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Září 17 21:43:55 CEST 2001

Zdravim...

Ten subjekt, to neni pozadavek, ale vada. :-) To se ma tak, ze nejprve gpm de
dobre - a pak, nevim presne v kterem momentu a co za to muze, proste prestane
fungovat stredni tlacitko. Nemusim asi nikomu vysvetlovat, jak je obcas vhodne.
Presne takhle jsem dopadl na RedHatu 6.2 - po jiste dobe proste konec.
Reinstalace nepomaha. Momentalne jedu Debiana, na zacatku vse slapalo, ted
neslape.

Muze GPM vadit neco s nastavenim konzoly?
consolechars?
SVGATextMode?

Ma vubec nekdo podobnou skusenost? (Teda krome meho spolubydliciho na internatu,
co o tom vi presne to co ja. :-))

Diky za cokoliv

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.