GPM bez copy&paste

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Září 18 17:06:23 CEST 2001

Richard Richter <richter na bgs.sk> wrote:
 : Zdravim...

 : Ten subjekt, to neni pozadavek, ale vada. :-) To se ma tak, ze nejprve gpm de
 : dobre - a pak, nevim presne v kterem momentu a co za to muze, proste prestane
 : fungovat stredni tlacitko. Nemusim asi nikomu vysvetlovat, jak je obcas vhodne.
 : Presne takhle jsem dopadl na RedHatu 6.2 - po jiste dobe proste konec.
 : Reinstalace nepomaha. Momentalne jedu Debiana, na zacatku vse slapalo, ted
   ^^^^^^^^^^^
to znamena ze sa to stalo raz a odvtedy nejde stredne tlacitko?

 : neslape.

 : Muze GPM vadit neco s nastavenim konzoly?
 : consolechars?
 : SVGATextMode?

 : Ma vubec nekdo podobnou skusenost? (Teda krome meho spolubydliciho na internatu,
 : co o tom vi presne to co ja. :-))

asi to s tym nesuvisi ale ja mam nejake mysi ktore
chvilu funguju a potom prestane fungovat copy(a teda aj paste)
pricina je v tom ze gpm nejako zblbne a mysli si ze su naraz
stlacene prve a druhe tlacitko.
Pomoze niekolkokrat rychle za sebou stlacit naraz prve a druhe
tlacitko a gpm si vsimne ze boli spustene a uz to ide dalej
(reboot samozrejme pomoze tiez)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |