databaze a Linuxovy fileserver

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Září 17 22:39:28 CEST 2001

| Odesílatel: Jan Zítka <jzitka na hronov.ckd.cz>

| ve FOXce

| Ja na FOXkove (neni to primo ve FOXce, ale pouziva to *.DBF databaze)
| veci pouzivam Mars - prechazel jsem z Novella kvuli poctu uzivatelu.
| Vykonnosti Novella to v souborovych operacich nedosahuje ani na
| vykonnejsi masine, ale funguje to bez problemu. Dela na tom okolo 30
| lidi.

Klidne samba, ale potrebujete ji nastavit oplocks (hledejte tento retezec v
konferenci a dostanete odpoved) no a ctyrdisketovy klient MS LanMan (nikoli
dvojdisketovy, ten je treba taky nedokumentovane hackovat, lec v teto
konfere bylo pred par mesici psano).

V pohode i pres dosemu z jinych linuxu, klidne "tenky klient" pres
telnet/ssh na serveru... Jen konfigurace musi byt takova, no VELMI
obezretna, jinak si to shodite.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net