Chyba proxy

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Pátek Září 28 19:01:23 CEST 2001

> Linka, která k tomuto počítači vede je 64 kB/s garantovaná, ale vzhledem k
> tomu, že je to mikrovlné spojení se nějaký ten paket ztratí ...

  Zalezi jakou mate ztratovost, ale tohle by nejak zasadne vadit nemelo.

> A při větším zatížení se restartuje síťovka - eth1 reset ...

  Co znamena vetsi zatizeni?

> max. 20% a swap není skoro využíván 0- 2048 kB ... a nejhorší je, že při
> tomto počtu to skoro neběží a při součtu to nemůže těch 64kB/s dát ... -

  Jeste nedavno jsem pracoval u ISP, ale mam pocit, ze na 99.9% nemate linku
64 kilo Bytu za vterinu, ale ze mate linku 64 kilo bitu za vterinu, tedy
64kbps/8=8kBps.

> A otĂĄzka je jestli je to chyba proxy serveru nebo linky ???

  Pokud mate 64kbps, tak to asi mate ucpany, ale mozna se pletu a mate od
ISP zaplacenou linku 0.5Mbit (coz je vasich 64kBps), ale to uz neni levna
zalezitost.

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/