Vytvoreni vlastni distribuce

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Září 18 15:49:23 CEST 2001

Pavel Cech wrote:

> Nejak jsem si nevsimnul, ale jak muzu udelat to, ze vygeneruji vlastni
> instalacni profil pro RedHat? Pri instalaci se to dotazuje, zda instalovat
> workstation, server atd... chci si udelat nejaky vlastni, kde budou
> vybrane mnou nejcasteji pouzivane rpmka... urcite to jde nejak jednoduse
> vyresit...

Prozkoumejte a upravte si soubor (textovy) "/RedHat/base/comps".
To by melo stacit. (Predpokladam, ze vlastni generovani iso-image
uz je zrejme.) Dalsi moznosti je pouzit kickstart, viz mkkickstart
z powertools a KickStart-HOWTO.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz