Vytvoreni vlastni distribuce

Úterý Září 18 15:52:37 CEST 2001

On Tue, 18 Sep 2001, Pavel Cech wrote:

> Nejak jsem si nevsimnul, ale jak muzu udelat to, ze vygeneruji vlastni
> instalacni profil pro RedHat? Pri instalaci se to dotazuje, zda instalovat
> workstation, server atd... chci si udelat nejaky vlastni, kde budou
> vybrane mnou nejcasteji pouzivane rpmka... urcite to jde nejak jednoduse
> vyresit...

Rika se tomu kickstart a pouziva se na to prikaz mkkickstart a pak textovy
editor. Je to popsane v originalni dokumentaci:

http://www.pslib.cz/pub/linux/redhat-cz/7.1/disks/disk2/doc/RH-DOC/rhl-cg-en-7.1/ch-kickstart2.html
http://www.pslib.cz/pub/linux/redhat-cz/7.1/disks/disk2/doc/RH-DOC/sample.ks

Pokud nemate nejake nestandardni pozadavky, vyplati se pouzit nejakou
hotovou distribuci a tu si "priohnout". U RH je k dispozici i zdrojak
instalacniho programu (je to napsane v Pythonu) vcetne nastroju na
generovani instalacnich CD, bootovacich obrazu a podobne, takze je temer
vsechno mozne snadno prizpusobit.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz