VYRESENO [Was: instalace + kernel + scsi]

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Úterý Září 18 15:21:35 CEST 2001

Odpovim si sam,

Zdenek Kaminski wrote:

>  dnes jsem si chtel nainstalovat 7.1cz na scsi disk.
>
> Instalacni program nasel radic AHA-2490AU i disk na nem, rozdelil jsem
> jej, pustil instalaci. Vse OK.
>
> Po rebootu mi kernel z instalace radic nenajde, tudis
> "Kernel panic: VFS: unalbe to mount root fs on 801"
>
> Jak tomu jadru rici, ze ma pouzit prislusny ovladac a kde je disk? Protoze
> root=/dev/sda1 samozrejme nemuze pomoci...

 nakonec jsem si zkompiloval jadro a zakompiloval podporu pro radic,
nabootoval z CD v rescue modu, namontoval disk, nakopiroval jadro,
preinstaloval lilo a ted su spokojeny uzivatel.

Divim se, ze me to nenapadlo drive. Sypu si popel na hlavu...
Ale co bych delal v pripade, ze bych nemel CDromku, toz zatim nevim a
reseni odkladam do vyskytu pristiho problemu...

--zk