MB pro postovni server + zkusenosti

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Úterý Září 18 16:35:35 CEST 2001

> Asus A7V, Abit KT7, Abit A7V a take mozna Soltek
> V konferenci ovsem probehli nejake "protesty" vuci cipsetum VIA( KT133A,
> VT82C686A/B). Pokud jsem to dobre pochopil, tak se to tyka EIDE/UDMA,
> coz by mne netrapilo, protoze pojedu SCSI disky.
> Predem diky za vsechny postrehy, zkusenosti, doporuceni a podobne.
>
> Planovana konfigurace:
> CPU AMD900MHz-1GHz
> MB Asus A7V ??
> SCSI Initio + SCSI HD/Seagate
> RedHat 7.x
> LAN SMC9432TX
> [...]

Problemy se tykaji nasledujicich komponent: zvukove karty SB Live!, nestabilni USB zarizeni, konfigurace s onboard RAID radici, pokud se v systemu vyskytuje SB Live a urcita specificka kombinace IDE/ATAPI zarizeni na non-RAID a RAID radicich. Abit KT7 ma chipset VIA686 _A_ a 200 MHz FSB, tam tento problem neni, je na deskach s chipsetem VIA686 _B_ (266 MHz FSB) napr. Abit KT7A a jine.

IMHO je dnes uz lepsi se orientovat na reseni s DDR a AMD760+VIA686B chipsety, cenove to vyjde prakticky nastejno, DDR RAM je na tom co se tyce ceny, taky jen o par procent hure nez klasicka SDRAM.

Ale jinak vzhledem k urceni pocitace bych se problemu, o kterych se zminujete, vubec neobaval, protoze tam se s nejvetsi provdepodobnosti vyse zminena problemova konfigurace HW vubec neobjevi.