MB pro postovni server + zkusenosti

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Středa Září 19 08:24:19 CEST 2001

"Jakub Moc" <Jakub.Moc na volny.cz> pise v diskusnim prispevku
news:NEBBJNEDODACOJBABCBKGEJFCKAA.Jakub.Moc na volny.cz...
> IMHO je dnes uz lepsi se orientovat na reseni s DDR a AMD760+VIA686B
chipsety,
> cenove to vyjde prakticky nastejno, DDR RAM je na tom co se tyce ceny,
taky
> jen o par procent hure nez klasicka SDRAM.

Take jsem si to myslel, jeste tak pred dvemi mesici, ale ted se zacina
ukazovat, ze AMD760+686B reseni vysumi do ztracena. Novy southbridge u KT266
(8366), potazmo KT266A (8366A) ma mnohem vetsi stabilitu, V-link, navic
podporu 6 USB, 6ti kanalove audio, 10/100 ethernet a dalsi vylepseni.

MK