MB pro postovni server + zkusenosti

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Čtvrtek Září 20 12:12:26 CEST 2001

> "Jakub Moc" <Jakub.Moc na volny.cz> pise v diskusnim prispevku
> news:NEBBJNEDODACOJBABCBKGEJFCKAA.Jakub.Moc na volny.cz...
> chipsety,
> taky
>
> Take jsem si to myslel, jeste tak pred dvemi mesici, ale ted se zacina
> ukazovat, ze AMD760+686B reseni vysumi do ztracena. Novy
> southbridge u KT266
> (8366), potazmo KT266A (8366A) ma mnohem vetsi stabilitu, V-link, navic
> podporu 6 USB, 6ti kanalove audio, 10/100 ethernet a dalsi vylepseni.

6 USB opravdu nepotrebuji, to 6ti kanalove audio asi pod Linuxem hned tak brzo chodit nebude (HW Dolby Digital dekoder to pokud vim stejne nema), no a jinak ono vsechno jednou - obvykle velmi brzo ;o) - zastara. KT266 opravdu nedoporucuji, ma to spoustu much. KT266A by melo byt lepsi, ale kdo vi. Nebo si pockejte na nForce. ;o)