pine -> mutt

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Září 20 12:23:34 CEST 2001

On Thu, 20 Sep 2001, David Trcka wrote:

> :) Dik. Ja myslel, ze kdyz uz si treba nekteri nabili drzku prede mnou,
> tak ja bych nemusel. :) Treba by se hodila rada typu "tamto nebo ono
> nedela to, na co to na prvni pohled vypada, takze pozor, jinak prijdete o
> odeslane maily za posledni 2 roky" nebo neco podobneho. Ale pomuze i rada
> "vsechno funguje jak ma, smele do toho".

Zkousim to take (tedy prechod) a o maily jsem jeste neprisel. Co mi proti
pine chybi jsou identity, ty mutt zrejme neumi (treba to, ze kdyz
odpovidam na prispevek do konference linux, tak se jmenuju jinak, nez kdyz
odpovidam na mail zaslany na webmaster.) Desne me rozciluje pretridovani
slozek pri vyberu kam prejdu podle nejakeho zahadneho algoritmu, mizeni
slozek, ktere jsou prazdne a neoznacovani mailu ve kterych jsem uveden v
cc: minuskem.
Ale jinak to ma spoustu pozitiv. Zatim jsem se nerozhodl, co bude vlastne
nejlepsi. Na cteni konferenci je mutt zcela jiste idelani, ale na psani
mailu je to horsi, nemam rad postovni klienty, kteri volaji externi editor
na psani posty, z nej se clovek treba vunec nedostane do adreare toho
postovniho programu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.