pine -> mutt

Čtvrtek Září 20 12:36:30 CEST 2001

Dan Ohnesorg napsal:
> Zkousim to take (tedy prechod) a o maily jsem jeste neprisel. Co mi proti
> pine chybi jsou identity, ty mutt zrejme neumi (treba to, ze kdyz

lze pouzit folder-hook pro zmenu from, pripadne lze nastavit mutt tak, aby
odpovidal jako z adresy, na kterou byl ten mail poslan

> odpovidam na prispevek do konference linux, tak se jmenuju jinak, nez kdyz
> odpovidam na mail zaslany na webmaster.) Desne me rozciluje pretridovani
> slozek pri vyberu kam prejdu podle nejakeho zahadneho algoritmu, mizeni

pretridovani? snad ani ne. jenom to standardne nabizi prvni neprecteny
incoming folder

> slozek, ktere jsou prazdne a neoznacovani mailu ve kterych jsem uveden v

mizeni (prazdnych) slozek se mozna da nejak vypnout a jinak pokud pri vypisu
folderu bouchnes do TAB, tak to vypise jenom incoming foldery

> cc: minuskem.

nastavit alternates a bude se ukazovat T (lze zmenit)

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

* Joy notes some people think "Unix" is a misspelling of "Unics" which is a misspelling of "Emacs" :)