BFU: vypnuti "Finding module dependencies"

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Čtvrtek Září 20 13:40:01 CEST 2001

> prosim vas, jde nejak vypnout pri startu systému (RH 6.1 CZ, nova instalace)
> tato polozka? System mi totiz bezi na 386 s 8MB RAM (podle prirucky
> dostacujici) a tato polozka trva asi 10 minut. Nejde treba o nejaky naznak
> neceho vadneho?

pomuze zkompilovat jadro jen s tim, co je opravdu potreba. po nove
instalaci pouziva system jadro, ktere je zkompilovano se vsim moznym,
takze pokud si udelate jadro na miru, bude 'finding module...' trvat
par sekund. ovsem kompilovat jadro na 386... nevim nevim, to bude na
dlouho :-((

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line