BFU: vypnuti "Finding module dependencies"

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Září 20 13:46:13 CEST 2001

On 20/09/2001, Daniel F. Hrouzek wrote:

> pomuze zkompilovat jadro jen s tim, co je opravdu potreba. po nove
> instalaci pouziva system jadro, ktere je zkompilovano se vsim moznym,
> takze pokud si udelate jadro na miru, bude 'finding module...' trvat
> par sekund. ovsem kompilovat jadro na 386... nevim nevim, to bude na
> dlouho :-((

Neni problem jadro zkompilovat jinde a prenest jej hotove na ten
pocitac.
Jinak dle meho nazoru je zbytecne, aby se depmod spoustel pri kazdem
startu, takze by melo stacit provest jej jednou a pak vyhodit jeho
spousteni ze startovacich skriptu. Na RH 6.x je to v
/etc/rc.d/rc.sysinit, radek

action "Finding module dependencies" depmod -a

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka