touchpad & PS/2 mouse (notebook)

David Tok theo na coolnet.cz
Čtvrtek Září 20 16:15:17 CEST 2001

On Thu, 20 Sep 2001, Radek Vybiral wrote:

:On Thu, 20 Sep 2001, Vladimir Zboril wrote:
:
:> Zdravim vsechny,
:>
:> a mam tento problem:
:> Na notebooku mam touchpad a ps/2 port pro mys.
:> Kdyz ho zapnu funguje mi touchpad, az do okamziku
:> kdy zapojim ps/2 mys. Pak funguje mys a touchpad ne.
:> Ale kdyz mys odpojim touchpad jiz fungovat nezacne:(
:> Coz mi vadi. Nepomuze ani restart pocitace. Musim jej
:> fyzicky vypnout a zapnout. Nevi nekdo jestli nelze nejak
:> softwarove prinutit touchpad aby znovu fungoval po odpojeni
:> mysi bez zapnuti/vypnuti pocitace?
:
:Reseni bohuzel neznam, ale mohu potvrdit to, ze me pripojeni/odpojeni PS/2
:mysi a touchpadu funguje na notebooku Compaq Armada naprosto v pohode.
:Mam RH 6.x+milion updatu na 7.x a X 4.0.3.

HP Omnibook XE3, taky v pohode, staci resnout X, popripade gpm.

-- david tok