touchpad & PS/2 mouse (notebook)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Září 20 18:29:14 CEST 2001

On Thu, 20 Sep 2001, David Tok wrote:

> On Thu, 20 Sep 2001, Radek Vybiral wrote:
>
> :On Thu, 20 Sep 2001, Vladimir Zboril wrote:
> :
> :> Zdravim vsechny,
> :>
> :> a mam tento problem:
> :> Na notebooku mam touchpad a ps/2 port pro mys.
> :> Kdyz ho zapnu funguje mi touchpad, az do okamziku
> :> kdy zapojim ps/2 mys. Pak funguje mys a touchpad ne.
> :> Ale kdyz mys odpojim touchpad jiz fungovat nezacne:(
> :> Coz mi vadi. Nepomuze ani restart pocitace. Musim jej
> :> fyzicky vypnout a zapnout. Nevi nekdo jestli nelze nejak
> [...]

Kdepak, ja nemusim ani resetnout X, proste touchpad i PS/2 port pouzivaji
stejny protokol a ten notebook zvlada bez problemu zasunuti a vysunuti
PS/2 mysi za chodu a ihned s ni muzu pracovat. Funguje to dokonce tak
dobre, ze to pracuje soucasne, takze muzu klidne jednou mysovat na
touchpadu a druhou rukou na mysi :)))

R.v.