Linux a Win98SEna jednom HDD, problemy s bootem

BENET benet na kgb.cz
Čtvrtek Září 20 21:02:05 CEST 2001

No, ja mam na jednom disku RH7.0 a WinME a funguje to bezvadne na obe
strany, a v dobe, kdy jsem mel RH6.0 a Win 98SE to fungovalo taky dobre...
Ovsem, chybu nevim, kde hledat, ¨za to se omlouvam...
BENET

nastane