Linux a Win98SEna jednom HDD, problemy s bootem

Milan Kopacka Milan.Kopacka na seznam.cz
Čtvrtek Září 20 20:05:53 CEST 2001

>pak boot skonci v promptu a muzu pres teply restart zvolit linux nebo uplne
>vypnout PC a pak muzu nastartovat oboje. Zda se, jakoby linux pri restartu
>zcela neuvolnil pamet a pak se tam neco hada s Windows. Himem.sys je
>samozrejme v adresari WINDOWS i jako zarizeni v config.sys.
>
>Mohli byste mi prosim poradit, kde hledat chybu?

Zkuste zmenit metodu rebootu z Linuxu. Predejte kernelu parametr
reboot= (pro vyzkouseni treba na prikazove radce LILA, permanentne do
/etc/lilo.conf)

reboot=warm	- teply restart
reboot=cold	- studeny restart
reboot=bios     - restart pres BIOS

Default je v soucasnosti myslim cold, tak zkuste i ty ostatni metody,
treba to pomuze.

  Milan Kopacka