Linux - instalace ve Win98SE ?

Libor Striz poutnik-x na x-atlas.cz
Čtvrtek Září 20 22:46:34 CEST 2001

[This followup was posted to cz.comp.linux and a copy was sent to the cited
author.]

In article <NFBBJCIFALGMLOFBLAAMIECDCEAA.dudaskot na nemji.cz>, dudaskot na nemji.cz
says...

> Na druhou stranu : zkousel jste nekdy spoustet "mene narocne"
> windows z CD? Podle me by pak pro svuj beh sezrali tech prostredku
> minimalne stejne ne-li vice nez Linux a s tou rychlosti
> by to taky nebylo "super" protoze prece jen je CD o kousek
> pomalejsi medium nez HDD :-))
>
> Je to CELY system vcetne aplikacnich baliku. Kolik ma adresar
> Windows+zakladni aplikace?
> Proto je to tak "velike".

Spoustet Windowsy z CD by me nenapadlo ani ve snu.
Pred pravovernymi Linuxari mistoprisezne prohlasuji,
ze zatim jedine nevyhody ma pro me v tom,
ze ho je PC jeste nemam, ze ho nemam osahany
a ze ho tam nejdriv musim nejak chytre dostat.
Nijak nenapadam fakt, ze normalni Linux je stabilnenejsi, mene narocny
a sezere min prostredku. Co jsem mel na mysli bylo,
ze 1 CD neni zas az tak velke, aby se v nejake chytre podobe
cele, nebo velka cast nakopirovala na rychlejsi HD.

Jinak je mi jasne, ze to musi byt velike. Ale uz kvuli tomu
spolehat se na RAM a CD....
( Pozn. drive srovnavana win 3.1 / 2.5 MB RAM bezela na 386SX20 :-(  )

> Pokud nebudete poustet nejaky hooodne narocny okenni manager
> (GNOME, KDE), ale pouzijete neco mene narocneho a
> pritom i pouzitelne pekneho a kvalitne funkcniho (WindowMaker)
> tak Vam pro praci pro kterou Vam staci 64MB ve windows.
> Me osobne tedy 64 MB ram nestaci :-))
> Ale to je take vec nazoru a naroku na vykon :-)

Je pravda, ze KDE jsem pustil, protoze to byla jedina vec,
ktera mi byla nejak povedoma ( asi z groupu :-)   )
No a na 64MB / W98 si zatim ( krome editace obrazku )
zatim nestezuji, resources me stvou vic..

Dekuji za povzbudive rady ( bez ironie ) .

--

Libor the Wanderer poutnik-x na x-atlas.cz
For mail replay: Please remove - and x to get real mail address.