Linux - instalace ve Win98SE ?

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Čtvrtek Září 20 12:56:40 CEST 2001

> Na druhou stranu : zkousel jste nekdy spoustet "mene narocne"
> windows z CD? Podle me by pak pro svuj beh sezrali tech prostredku minimalne stejne ne-li vice
> nez Linux a s tou rychlosti by to taky nebylo "super" protoze prece jen je
> CD o kousek pomalejsi medium nez HDD :-))

To je asi sen kazdeho spravce site. Kdysi se to resilo v nejake konferenci a zaver byl ten, ze to nejde, protoze by Windows nemely kam swapovat. ;-DDD

> Windows+zakladni aplikace? Proto je to tak "velike".

Nedavno jsem to zkousel a docela se mi to libilo. Pravda, rychlost nijak zavratna, ale jako seznameni se s tim, jak Linux vypada, mi to prijde jako velmi dobry napad, kupodivu to dokonce fungovalo prakticky bez problemu. :)