Shaping na stejnem interface

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Září 21 09:51:15 CEST 2001

> Co je neumerne mnoho? Ja mam v cbq pravidel cca 800 (jeste vic, to
je stav
> zhruba 2 mesice stary) a tvari se to spokojene.

Nevim kolik by to bylo radku ale odhaduji, ze by to stovky byly (vse
zalezi na tom jak moc by se to dalo optimalizovat pouzitim delsich
subnet).
Nechci ten stroj zatezovat dalsim dlouhym filtrem (uz tak accounting
zpusobuje, ze ipchains jsou taky dost dlouhe) a hlavne chci nejake
reseni, ktere bude jednoduche ne spravu (aby odpadla nutnost udrzovat
ten seznam filtru)

D. Toman