MySQL, pamet?

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Září 21 10:39:48 CEST 2001

Ja bych spis podezrival spravu pameti/swapu jadrem 2.4. Prosel jsem mySQL od 2.22.30 do 2.23.41 postupne vsechny verze (na mdk 7.2) a vami pozorovany jev mi nenastal ani jednou.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz