MySQL, pamet?

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Září 21 10:23:13 CEST 2001

On 21/09/2001, Michal Žejdl wrote:

> [...]
> pracuje normálně (velmi svižně). Při větším zatížení (a nemusí to být
> nutně dotazy na mysql server, stačí i třeba překlad PHP s parametrem
> -j5 (4 procesory)) se rapidně zpomalí zpracování dotazů - sledováno
> pomocí tail -f na <host>.log. Pokud další dotazy nepřicházejí, server
> to za nějakou dobu (s velkým load) zchroupe. Pokud pokračuje příval
> dotazů, server jde do kolen. Řešením je v takovém případě restart
> mysql. Podařilo se nám tyto problémy eliminovat pomocí flush, ale
> problém se tím nevyřešil (vyskytuje se pouze méně často).
[snip]
> 	IMHO se jedná o problém s vlákny. Chci se prokousat k výsledku
> skrze http://www.mysql.com/doc/L/i/Linux.html. Jen je mi divné, že mám
> takové problémy sám. Nebo jsme dva? Nebo je nás ještě víc?

V posledni dobe se mi take stava, ze dochazi k pretizeni serveru, load
leti nahoru a spolehlive pomuze jenom restart MySQL, ale rozdil je v
tom, ze mam verzi 3.23.33 a nepozoruji pri techto vykyvech nejaky
rapidni narust vytizeni procesoru. Pruvodnim znakem byva obcas to, ze se
prestane dorucovat posta - po restartu MySQL pak vsechna velmi rychle
"naskace" do mailboxu.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka