pine -> mutt

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Září 21 19:18:58 CEST 2001

Pavel na Janik.cz (Pavel Janík) writes:

>    From: Petr Vanek <vanous na penguin.cz>
>    Date: Thu, 20 Sep 2001 23:21:59 +0200 (CEST)
>
> Zdravím,
>
>    > > V Gnus stačí stisknout M-TAB i pro LDAP hledání...
>    >
>    > jake jsou minimalni hardwerove pozadavky pro Gnus? procesor, pamet, misto
>    > na disku?
>
> já jsem kdysi používal GNU Emacs/Gnus na notebooku s 500MB diskem a 32MB
> paměti v X window, takže nároky jsou nízké.

A proto je Emacs akronym pro "Eighty Megs And Continuously Swapping" ?
:-)

Zrovna ted mi emacs zabira pouze 10MB RSS, ale obcas to byva i okolo
30MB.

>    > jak dlouho je potreba se venovat studiu manualu?
>
> Ale nároky na uživatele vysoké... :-(

A zkuseni emacsiste maji ruce jako klavirni virtuozove, protoze
emacsove klavesove zkratky stoji opravdu zato.

Ale nic proti Emacsu, ostatne viz hlavicky meho mailu.

Jak se rika clovekovi, ktery edituje v emacsu a nahrazovani v
regularnich vyrazech dela tak, ze soubor ulozi a pusti si vi (muj
pripad) ? :-) Jestli ja nejsem rozpolcena osobnost, Chocholouska na
mne.

Brno, Czech Republic