pine -> mutt

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Září 21 23:05:33 CEST 2001

   From: David Rohleder <davro na ics.muni.cz>
   Date: 21 Sep 2001 19:18:58 +0200

Ahoj,

   > A proto je Emacs akronym pro "Eighty Megs And Continuously Swapping" ?
   > :-)

Eight... Ach jo, Davide - já se tady snažím dělat propagandu a Ty, už
navnaděný, mi to ztěžuješ... ;-)

Já mám v současné době Emacs přeložený s ladícími informacemi, jede pod
gdb už asi půl dne, a má 13MB v RSS.

   > A zkuseni emacsiste maji ruce jako klavirni virtuozove, protoze
   > emacsove klavesove zkratky stoji opravdu zato.

Myslíš tím standardní? Proč si je nenamapuješ jinak?

   > Ale nic proti Emacsu, ostatne viz hlavicky meho mailu.

No jo, už bys měl upgradovat - alespoň Gnus ;-)

   > Jak se rika clovekovi, ktery edituje v emacsu a nahrazovani v
   > regularnich vyrazech dela tak, ze soubor ulozi a pusti si vi (muj
   > pripad) ? :-) Jestli ja nejsem rozpolcena osobnost, Chocholouska na
   > mne.

Hmm, tak na tohle nevím, co říct. Snad jen - používej C-u M-| a sed když už
ne M-%.
--
Pavel Janík

Emacs is not a religion, even if it is a way of life for some of us.
                  -- Bradley M. Kuhn on ./