Imstalace s WIN

Jaroslav Podsedník podsednik na volny.cz
Sobota Září 22 19:29:05 CEST 2001

Přeji všem dobrý den,
 předem upozorňuji že v Linuxu jsem naprostý začátečník a neumím vůbec nic
(v Linuxu)

mám podobné zkušenosti s instalacemi Linuxu do Win98.Zkoušel jsem již 4
distribuce - kdysi dávno vyšla na CD Chipu distribuce WinLinux, instalovala
se do Win a spouštěla přímo z oken stejně jako jakýkoliv jiný program -
bohužel mi chodila pouze černobíle - nepoznala mou grafiku a já to neuměl
nastavit.
Pak jsem zkoušel Linux s Chipu - jak jste již zde někdo psal -nešla
nainstalovat .
Z Cd Computeru mám nainstalovaný LIVE EVAL verzi Suse 7.2 (AMD K6
III-200Mhz,64 RAM D, dva HDD)
opravdu to šlape jako šnek , ale vše funguje - až na zvukovku -(Ocean
tempo -32,dva zvukové čipy Opti a Yamaha)- opět neumím nastavit.
- samo to našlo modem ,monitor,tiskárnu,grafiku.
Teď jsem si sehnal RedHat 6.2 (dvě CD) a opět instalace neprobíhala zrovna
ideálně,manuál neodpovídá průběhu instalace, ani se mne to nezeptalo zda
chci LiLo a kam, ale nainstalovalo se samo . Instaloval jsem Linux na druhý
čistý  HDD. Celkem to šlape, ale zatím nevím co s tím, tak se vtom šťourám.
Teď když chci bootovat do WIN musím při zobrazení LILO zmáčknout klávesu TAB
a pak mi dá mi možnost  WIN + LIN.nevím zda je to normální standardní
postup.
Opět mám problémy se zvukovou kartou (Ocean tempo -32,dva zvukové čipy Opti
a Yamaha) a přidaly se i problémy s modemem a s připojením na internet.
Takže teď většinu času trávím na Linuxových konferencích a www stránkách a
hledám a hledám a ....