Jaky software pro NEWS server

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Září 22 18:51:56 CEST 2001

On Fri, 21 Sep 2001 06:51:19 GMT, Jiri Netolicky wrote:

: Jako další mě napadl INN, ale zdá se mi to jako kanon na vrabce.

No kanon to sice je, ale funguje, navyse je flexibilny. Pokial
nemusite setrit s kazdym kB, kludne do toho chodte.

Ja uz roky pouzivam na domacej masine kombinaciu suck (resp. teraz
suckmt) a inn. Okrem klasickych newsov mam do toho este cez
ifmail pichnute FIDO konferencie. Az na mensie problemy so suckom
pri prechode z inn 2.2 na 2.3 vsetko spolahlivo chodi.

Zdravi
--
                                      Stano