Linux - instalace ve Win98SE ?

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Neděle Září 23 14:28:09 CEST 2001

-----Original Message-----
From: Radek Vybiral [mailto:Radek.Vybiral na vsb.cz]
Sent: Saturday, September 22, 2001 9:45 PM
To: Konference o Linuxu
Subject: RE: Linux - instalace ve Win98SE ?

On Sat, 22 Sep 2001, Jakub Moc wrote:

> Mandrake mozna ano, o ostatnich distribucich nevim a krom toho ten PM mam
> narozdil od jinych utilit odzkouseny a nikdy jsem nemel problem. ;)

Hmm, a legalni ho taky mate??

--- ANO. Nejses ovsem zastance legalniho software do te miry, abych nekomu,
kdo nutne potrebuje prerozdelit disk, spilal do piratu za to, ze si od
nekoho pujci ony dve DOS bootovaci diskety Partition Magic a s jejich pomoci
to udela, ze...

> To umi tusim i RedHat a dalsi distribuce, ovsem jaksi ten XOSL lze
> konfugurovat podle potreby bez jakekoliv nutnosti bootovat do jineho OS, a
> bez urazky graficke rozhrani je oproti LILO jaksi nebe a dudy. ;o)

LILO umi take zobrazit graficke informace pri bootovani, treba prave RH i
R.V.

--- LILO samozrejme nastavit umim, proste se mi nelibi, a porad je tu nutne
nejdriv nabootovat do Linuxu a pote upravovat boot menu, coz me prijde jako
ponekud dost neobratne... :-/