Linux - instalace ve Win98SE ?

BENET benet na kgb.cz
Neděle Září 23 23:34:18 CEST 2001

> --- LILO samozrejme nastavit umim, proste se mi nelibi, a porad je tu
nutne
> nejdriv nabootovat do Linuxu a pote upravovat boot menu, coz me prijde
jako
> ponekud dost neobratne... :-/

No, nevim, co vsechno se da ocekavat, ze bude umet startovaci nabidka
systemu... Me plne vyhovuje, kdyz mi nabidne aspon systemy k nabootovani....
Nejdriv nabootovat do Linuxu? Nechapu, u mne se proste spusti LILO, a ja v
kterymkoliv okamziku si spustim libovolny system instalovany na pocitaci...
Ze bych pritom musel predtim nabootovat do Linuxu, to se rict neda... (ale
obcas to delam, kdyz ma prijet jedna neprijemna navsteva, ja nahodou nejsem
doma a ona se chce hrabat v pocitaci... - v tom pripade si malinko pohraju s
nastavenim LILO... :-) ) - Jo, pouzivam RedHat 7.0
BENET